sobota, 1 grudnia 2012

Etui

Całkiem przez przypadek zaczęłam produkcję moich limitowanych etui. Zaczęło się to tak że jak przyszła pora na zakup pędzli do makijażu zaczęłam rozglądać się też za etui ale ich cena powaliła mnie z nóg. Tak więc razem z mamą zakasałyśmy rękawy i uszyłyśmy domowej roboty pokrowiec. Wyszło nieźle naprawdę mi się podobał, a kiedy przyniosłam go do szkoły zaczęły nadchodzić pytania i zamówienia czy  mogłybyśmy uszyć etui także dla osoby A,B i C. Na początku nie byłam pewna czy damy radę ale idą święta a co za tym idzie jeszcze większe wydatki niż dotychczas więc czemu nie.
Etui jest leciutkie zrobione z paru ścinków materiałów wyciągniętych ze starej kolekcji mojej mamy. Pędzle trzymają się dzięki dwóm pasom gum które są pozszywane w taki sposób aby zarówno małe jak i duże pędzle znalazły dla siebie miejsce. Ponadto dodałyśmy pas z gumy na biodra gdyby któraś z dziewczyn chciała je nosić oraz regulacje dzięki której można odpowiednio dostosować pasek. To wszystko a efekt jest naprawdę niezły. Poniżej parę zdjęć.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz