poniedziałek, 8 września 2014

Teatr Roma

Nie było mnie tu prawie rok i postanowiłam trochę odświeżyć bloga i obiecać że będę trochę bardziej systematyczna niż dotychczas. Trochę czasu minęło i wiele wydarzyło się w minionym roku ale po kolei w każdym poście dowiecie się co u mnie słychać i co robiłam. W tym poście chciałabym podzielić się moją pracą/stażem jaki odbyłam na II roku studiów. Otóż droga zaprowadziła mnie do Teatru Roma. Cały rok pracowałam na Novej Scenie przy spektaklu "Mały Książę" i naprawdę wiele się tam nauczyłam. Ekipa była młoda i bardzo zgrana widać że pracują ze sobą już parę ładnych lat przy tym spektaklu. Ponadto udało mi się załapać na miesiąc stażu na Dużej Scenie w teatrze Roma do takich spektakli jak "Deszczowa Piosenka", "Alladyn" i "Ale Musicale". Niestety dwie z tych sztuk już nie będą grane ale na deski teatru wchodzi niedługo "Mamma Mia!" więc także serdecznie zapraszam. Miniony rok w Romie był wspaniały i mam nadzieję że jeszcze uda mi się tam pojawić. Wypatrujcie mnie po drugiej stronie kurtyny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz